Ads 468x60px

Pages

13 Eylül 2012 Perşembe

2014 En İyi Oyun Listesi [ MMO İNCELEME]

EN İYİ GRAFİK :

1) Vindictus –Fizik motoruyla harikalar yaratan vindictus grafikleriyle de göz dolduruyor,oyunu sadece grafiklerini ve fizik motorunu görmek için bile indirebilirsiniz
2) Aion online-Çıktığı zaman büyük ilgi gören oyun F2P olduğu zaman en iyi grafiklere sahip F2P oyunların arasında olacak
3) DC Universe online-Süper kahramanlarla ordan oraya uçtuğumuz oyunumuzda fizik motoru ve grafiklerin ne kadar iyi olduğunu görebilirsiniz
4) AvA-Fizik motoru ve grafikleri en iyi mmofps diyebilirim.Eğer biraz bile mmofps oynamaya merakınız varsa asla kaçırmayın
5) Allods online-Belki de yeri burası olmasa bile Türkçeleştirilmiş en iyi grafiklere sahip oyun olduğu için Allods online’yi buraya yazmayı kendime borç bildim .

EN İYİ FİZİK MOTORU:

1) Vindictus-Oyun mmo-action olunca mecburen fizik motorunun iyi olması sıkmaması gerekiyor.Vindictus’ta bunu oldukça başarmış bir oyun.
2) DC Universe-Ne kadar 2. Sırada olması gerektiği tartışılır ancak bir gerçek var ki;Fizik motoru gerçekten çok iyi .
3) AvA-En iyi fizik motoruna sahip mmofps olarak gördüğüm AvA bize Call of Duty veya Battlefield kadar kaliteli birer mmofps deneyimi yaşatıyor.
4) Age Of Conan -Oyunu oynamama rağmen videolardan gördüğüm kadarıyla oyunun fizik motoru oldukça gelişmiş (umarım videolar beni yanıltmaz )
5) Metin2-Buraya hangi oyunu koymam gerektiğini çok düşündüm aklıma Apb,Allods,Point Blank ve bunlar gibi birçok oyun geldi ama ben sürpriz yaparak Metin2 yazmayı tercih ettim nedenine gelirsek:Diğer oyunlarda olmayan skill ve combo (vuruş) yapısı ile 2006 yılında şuan hala piyasada olan sıkıcı tıklayarak vurma ve yürüme yapısını değiştiren devrimci bir oyun .

EN İYİ ATMOSFER:

1) Runes Of Magic-Bizzat beni evreni ile büyüleyen bir oyun oldu sizi de büyüleyeceğine eminim .
2) Forsaken World-Bir ara hastası olduğum şuanda çoook büyük saygı duyduğum birer oyun Forsaken World,sizi evreni ile harika birer mmorpg deneyimine sürükleyeceğinden eminim.
3) Dark Orbit-Black prophecy yazmayı planlıyordum ancak Black prophecy’nin uzayı o kadar iyi yansıttığına inanmadığım için ilk mmo’larımdan olan Dark Orbit’i yazdım mutlaka deneyin!
4) Aion-F2P olmasını heyecanla beklediğim bir oyun olan ve eskiden videolarını izleyip ne güzel oyun dediğim Aion videolardan gördüğüm kadarıyla mükemmel atmosfere sahip !
5) Rising Force Online-Buraya ne yazacağımı bir türlü bulamadım kendi kendime RFO Türkçe oldu çok da iyi bir oyun evrenide süper hikayesi harika yaz şu oyunu dedim.Yazdım.

EN İYİ BROWSER:

1) Darkorbit-Browser bir oyuna göre çağ açan bir mmo mutlaka deneyin !
2) Aqw-Tatlı grafikleriyle özellikle küçük yaştaki oyuncular için vazgeçilmez olacak oyunu öğrenince ne kadar geniş evreni olduğunu anlayacağınız birer mmo.
3) Travian-Eğer sehir kurmalı ordu yönetmeli bir mmo arıyorsanız Travian’a bir göz atın
4)
Xblaster-Darkorbit’inde yapımcısı Bigpoint’ten yine şaheser niteliğinde birer Browser
5) Farmerama-Bence en iyi çiftçilik oyunu farmerama’ya bir göz atın ve farmville’den ne kadar üstün olduğunu görün

EN RAHAT OYNANIŞ:

1) AirRivals-Herkezin mutlaka denemesi gereken birkaç yıl önce arkadaşlarımla oynayıp çok sevdiğim hala gönlümde çok fazla yeri olan,100+ vs 100+ oyuncuyla (gemiyle) yapılan PvP’leriyle mükemmel bir oyun .
2) Gunz-Yeteneğe dayalı harika bir action mmo olduğunu söylemekte yarar var.Umarım Gunz2’de Gunz’u aratmaz
3) Metin2-Oyun bulamamaya başladığımda böyle beklemeyeceğiniz oyunlar yazabiliyorum,itiraf edelim ki şimdiye kadar oynayabileceğiniz en kolay oynayışa sahip mmorpg’lerden biri
4) Vindictus-Aslında burada bu oyunu yazmayacaktım ancak başka oyun bulamayınca mecbur kaldım.Vindictus kolay olmasada vuruşlar,zıplamalar,fırlatışlarla rahat bir mmorpg zevki sunuyor bizlere
5) Point Blank-Bazıları bu oyunu sürekli yazıp yazıp duruyor diyordur ancak rahat ve yetenek isteyen bir oynanışa sahip.Hem buraya yazmak için başka oyun aklıma gelmedi.

EN İYİ PVP:

1) Airrivals-Irklar arası 100vs100 pvp’leri sizi sizden alacak !
2) KaraHan-Her saat düzenlenen karakol savaşları,hergün düzenlenen kale kuşatmaları PvP budur dedirtiyor.
3) Darkorbit-Oyun bir lwl’den sonra tamamen PvP’ye dönüyor ve müthiş taktik gerektiriyor.Uzun süre oynayanların katılacağına eminim.
4) SilkRoad-Her ne kadar çok iyi bir PvP sistemi olmasada Hırsız,Koruyucu,Tüccar sistemi gerçekten oyunun adına yakışıyor ve insanda ayrı bir tad bırakıyor
5) Rising Force online-Türkçe olması ayrı bir tad olan RFO’nun çok eğlenceli bir PvP sistemi var

EN İYİ TÜRKÇE OYUN:

1) Allods Online-Her ne kadar göreve dayalı olması beni sıksada herkezin oynaması gereken bir mmorpg üstelikte Türkçe !
2) Rising Force online-Şuan CBT’de olan RFO herkezin denemesi gereken birer mmorpg !
3) Point Blank-Türkiye’ye gelen en iyi mmofps olduğunu düşündüğüm PB’yi Türkçe oyun arayanlar mutlaka denemeli
4) Shaiya-Ben pek oynamasamda MyMooN ve Haeshin abi oynadığı için yazma gereği duydum bir bildikleri vardır.
5) İKV-Türkler’in yaptığı bir oyun olduğu ve yapıldığı zamanın gerisinde kalmadığı için yazma gereği duydum.
Ayrıca Karaİnci onlinede bu sıralamada 6. Olacak bir oyun.

TÜRKLER’İN YAPTIĞI EN İYİ OYUN:

1) İstanbul Kıyamet Vakti-Türkler’in yaptığı ilk mmorpg’yi denemediyseniz hemen indirin ve deneyin
2) İCF,İCF2-Birkaç sene önce tüm mahalleeğlenerek oynadığımız İ Can Futball gerçekten çok eğlenceli birer futbol oyunu,müjdemizi verelim yanında İCF 2’de oyun severlerin beğenisine sunulacak

EN İYİ STRATEJİ OYUNU:

1) League of Legends-Bu yıl adından sıkça söz ettiren LoL gerçekten her mmo oyuncusunun oynaması gereken birer oyun.
2) HoN-Ücretsiz versiyona geçen HoN LoL’dan hızlı oyun yapısıyla dikkatleri üzerine çekiyor.
3) Age Of Empires online-Hangimiz Age of empires serisini oynayıp ‘Keşke şu oyun online olsa büyük imparatorluklar kursak …’ diye düşünmedi ? En azından ben düşünmüştüm.İşte bunu gerçekleştiren oyun ;Age of Empires online .

EN İYİ MMOFPS :

1) AvA-Fizik motoru ve grafikleri en iyi mmofps diyebilirim.Eğer biraz bile mmofps oynamaya merakınız varsa asla kaçırmayın.
2) Point Blank-Şuan çoğu kişi bana kızıyordur ancak ben uzun süre oynadığım bir oyunu asla pas geçmeyeceğim
3) Apb-Aslında mmofps olmasada diğer katagorilere girmediği ve bence biryerde olması gereken bir oyun olduğu için onu buraya koydum.GTA’yı oynamışların değil duyanların bile oynaması gereken bir oyun.
4) Repulse Online-Yerinin ilk sıra beklide 2.sıra olması gerektiğini biliyordum ama oralara daha çok kendi beğenime göre oyunları koydum.Repulse online herkezin oynaması gereken birer mmofps kesinlikle oynamalısınız.
5) Warrock-İlk mmofps’m olduğu için buraya yazdım 2012’de oynanacak bir oyun değil ancak kalbimdeki yeri ayrı

EN HIZLI OYUN :

1) Point Blank-Diğer mmofps’lerden hızlı ve taktik’ten ziyade yetenek isteyen bir oyun olan Point Blank bence en hızlı oyun dinamiğine sahip oyun.
2) Gunz-İnanılmaz combolar yapabileceğiniz,tamamen yeteneğe ve hıza dayalı bir oyun.Biraz eskidiğini belirtmekte yarar var.(Gunz 2’nin 2012 yılında çıkması bekleniyor.)
3) S4 league-Ne kadar nefret etsemde gerçekten hızlı bir oyun yapısı olduğunu söylemekte fayda var.

2012’DE EN ÇOK KONUŞULAN OYUNLAR: (Sıralamaya tabi tutulmamışlardır)

LoL,Vindictus,C4,Allods online,APB RELOADED,Cengiz han 2 ,ZombiRock,WolfTeam,CrimeCraft,Aion online,Age of Wulin,DC Universe,World of Tanks,LOTRO,Divine souls,Black Propechy

KESİNLİKLE OYNANMASI GEREKEN OYUNLAR: (Sıralamaya tabi tutulmamışlardır) :

Forsaken World, Loong,LoL,Vindictus,Allods online,LOTRO,APB Reloaded, Aion online,DC universe online,Age of Conan,Shaiya online,Black prophecy,Airrivals,World of Tanks,İKV,Martial Empires,Point Blank,AvA,Repulse online,Rising Force online,Runes of Magic

0 yorum:

Yorum Gönder